JAK SI VYBRAT VHODNÝ PRODUKT?

1 Vyberte si v nabídce produkt, který vás zajímá.
2 Projděte si jednolivé varianty.
3 Zvolte vámi vybranou variantu tlačítkem "vytvořit".
4 Vytvořte fotoprodukt, zkontrolujte a vpravo nahoře použijte oranžové tlačítko "Objednat".

Je potřeba udělat registraci, vyplnit správnou doručovací adresu pro dodání poštou a pak "Objednat".

Chcete ušetřit na poštovném?
Objednejte postupně jednotlivé produkty v rozmezí max. do 24 hodin od první objednávky a my vaše objednávky automaticky spojíme do jednoho balíku za jedno poštovné, při osobním převzetí v Brně za jeden poplatek převzetí. Více informací naleznete v častých dotazech.

Pokud vám není něco jasné, napište nám na info@losfotos.cz. Děkujeme!

Časté dotazy

Jak objednat více produktů na jednu adresu za jedno společné poštovné?

Pokud objednáte několika druhů fotoproduktů v rozmezí max. do 24 hodin od první objednávky se stejnou fakturační adresou, tak Vám je systém automaticky spojí a pošle na tuto jednu adresu za jedno poštovné a vy ušetříte. Pozdější objednávky učiněné déle než 24 hodin od první objednávky po sobě už systém nespojuje a nespojujeme je ani ručně. Pokud chcete objednváky poslat na různé fyzické adresy a objednávky učiníte za sebou v krátkém čase, pak objednejte pod novou registrací s jinou adresou. Fakturační adresa a dodací adresa musí být stejná. Nelze zárověň používat 2 různé adresy.

Jak stornovat objednávku?

Pokud zjistíte, že je potřeba z nějakého důvodu zrušit objednávku, je potřeba zrušit IHNED, maximálně do 30 minut od jejího vytvoření. Objednávky zpracovává automatický systém a pozdější zrušení objednávky není technicky možné. Objednávku do 30 minut od vytvoření zrušíte tak, že odpovíte na potvrzovací e-mail, který Vám k objednávce dorazil a do předmětu emailu na začátek vložíte slovo STORNO. Je nutné zachovat v předmětu zprávy číslo objednávky. Ukázka předmětu zprávy k objednávce, kterou chcete zrušit: "STORNO LosFotos - Objednávka '1234567' Potvrzení o přijetí LosFotos" (bez těch uvozovek).

Zvládnu tvorbu fotokalendáře a fotoknihy sám?

Výroba fotoproduktů je automatizovaná a nastavena tak, aby byla snadná a cenově dostupná všem zákazníkům, kteří uživatelsky ovládají počítač, práci s fotografiemi a e-mailem. Program na vytváření fotoproduktů online je v češtině a je vytvořen tak, aby byl snadno pochopitelný. Věnujte prosím přípravě fotoproduktů svůj čas. Kromě základního nastavení si můžete v horní části zapnout i rozšířené nastavení, které umožňuje větší volnost tvorby.

Ve výrobní špičce před koncem roku Vám nemůžeme telefonicky radit se všemi detaily, jak připravit fotokalendář nebo fotoknihu, není to v našich silách a není to ani v ceně výroby fotoproduktů. Maximální délka podpory po telefonu při tvorbě je 2-3 minuty na jeden telefonický hovor pro jednoho zákazníka.

Jaká je maximální velikost fotografie, kterou online aplikace zpracuje?

Program na vytváření fotoproduktů online pracuje s obrázky, které mají velikost maximálně 48 Mpx.

Upravujete červené oči, tmavost či světlost fotografií?

Neupravujeme fotografie (červené oči, světlost, tmavost, barevné podání apod.) a nespojujeme zakázky. Není to technicky možné. Výroba je automatizovaná a jednotlivé fotografie neprohlížíme. Pokud máte takové fotografie, které vyžadují nějaké další individuální úpravy, nepoužívejte je při tvorbě kalendářů nebo fotoknih.

Mohu změnit místo dodání, které jsem uvedl v objednávce?

Změna místa doručení až po objednání není technicky možná. Vaše data fotoknihy nebo kalendáře jdou ve velmi krátké době po odeslání objednávky do tisku a s nimi už je i adresa pro odeslání. Následně jsou v hromadné frontě na knihařské zpracování a dokončení, ale tam už nelze adresu upravit. Hotová zakázka se doručí na poštovní adresu českou poštou “DR" (balík do ruky) a pokud vás pošta nezastihne na místě doručení, zanechá zásilku k vyzvednutí na poště. Pokud není v daný moment technicky možné Vašemu požadavku na změnu dodání vyhovět, není to důvod ke zrušení již rozpracované objednávky.

Mohu objednat osobně u vás v kanceláři?

Objednávky kusových fotoproduktů je možné učinit pouze přes webovou adresu: www.LosFotos.cz Osobní objednávky přímo na provozovně nepřijímáme. Nenoste nám prosím fotografie na USB flash disku, neposílejte je mailem. Všechno si vytvoříte sami na webu.

Chci objednat 50 firemních kalendářů - jak mám postupovat?

Napište nám na tiskarna@DIGI.cz a pošleme Vám kalkulaci a postup e-mailem. Na zakázky nad 20 ks stejného kalendáře kalkulujeme cenu s množstevní slevou podle počtu ks a velikosti (typu) kalendáře. Kalendáře vyrábíme v nákladech od 20 do 2000 ks.

Jak mohu sledovat online stav objednávky?

Vaši objednávku můžete sledovat na stránce “Online ověření objednávky” Zadáte číslo objednávky nebo váš e-mail. Objednávka bude v tomto systému do 24 hodin po jejím odeslání.

Jaký je možný způsob a termín dodání foto-produktu?

Při vytváření fotoproduktu si můžete vybrat ze třech základních druhů dopravy.

Česká pošta - dobírka 124 Kč (při 4 a více kusech 149 Kč)

Slovensko - doprava poštou s dobírkou v EUR (aktuální cenu najdete při objednání)

Osobní odběr - možný pouze v Brně, Banskobystrická 52, a to jen za 39 Kč
(otevřeno: PO-PA 8:00-12:00 / 12:45-15:45 hod.)

Prosím, nevjíždějte autem do dvora - nejsou tam žádná volná parkovací místa a má to režim soukromého pozemku. Děkujeme za pochopení.
Zaparkujte na přilehlých ulicích: Ječná, Banskobystrická, Filkukova, Kořenského.

Jakým způsobem se foto-produkty vyrábí?

Fotoknihy a fotokalendáře se tisknou na strojích strojích Xerox Color 1000 Digital Press. Fotoknihy se zpracovávají na automické lince. Po obdržení Vašich dat v objednávce jsou data automatizovaně převedena do tiskového PDF. Po kontrole základních náležitosí objednávky je objednávka poslána do výroby. Před samotným tiskem se data nekontrolují. Fotoprodukty se tisknou tak, jak si je zákazníci zasílají, a žádným způsobem data neupravujeme a nekontrolujeme. Neručíme za chyby, které si sami zákazníci způsobí svou nepozorností nebo nepochopením. Přijaté objednávky se zpracovávají automaticky strojně bez zásahu lidské kontroly. Proto je nutné, aby si zákazníci vše kontrolovali.

Dotazy k reklamacím:

Tisk se Vám zdá být moc tmavý, světlý nebo ve špatné barevnosti?

Záruka na fotoprodukty se vztahuje na vady materiálu, funkční vady nebo na vady vzniklé při výrobě tisku a knihařském zpracování.

Bohužel papír se nedá korigovat jako jas a barevnost na monitoru. Každý má doma monitor kalibrovaný jinak, a tak se mohou barvy a kontrast na Vašem monitoru a na naší tiskárně lišit. Spoléháme na profesionální nastavení techniků přímo od firmy Xerox, jedné z nejlepších tiskařských společností na trhu.

Doporučujeme věnovat pozornost úpravě fotografií před tím, než je do fotoknihy vkládáte.

Odchýlení barevnosti fotoproduktu od očekávaného výsledku nelze pokládat za vadu a tudíž není možné, aby odchylka barevnosti od očekávané byla předmětem reklamace. Záruka se nevztahuje na vady, které jsou způsobené vadou dodaných podkladů (textů a fotografií).

Ve fotoproduktu jsou špatně ořezané fotografie nebo přeházené stránky v kalendářích.

Omlouváme se, pokud se něco takového stane, nicméně naše firma Vámi nahrané fotoknihy needituje. Prosím zkontrolujte si před podáním objednávky kalendáře, jestli máte stránky skutečně ve správném pořadí a zdali máte správně navolená kalendária. Případné chyby totiž NEJSOU DŮVODEM PRO REKLAMACI.

Záruka se nevztahuje na vady, které jsou způsobené vadou dodaných podkladů v případě ořezů objektů umístěných příliš blízko u okrajů publikace.

Jak reklamovat fotoknihu nebo fotokalendář?

Pokud objevíte na produktu závadu, kontaktujte nás na vyroba@losfotos.cz. Do e-mailu prosím popište reklamovanou vadu spolu s fotografiemi dané vady.

Záruka na fotoprodukty se vztahuje na vady materiálu, funkční vady nebo na vady vzniklé při výrobě. Více najdete na https://www.losfotos.cz/reklamacni-rad/. Zhotovitel vyřídí reklamaci do 30 dnů od okamžiku, kdy obdrží od zákazníka všechny potřebné dokumenty a zboží, které jsou nutné pro posouzení reklamace.

Pokud v případě reklamace půjde o výrobní vadu nebo vadu materiálu, která lze odstranit, je prodávající oprávněn zboží opravit. V opačném případě, kdy se jedná o vadu způsobenou zhotovitelem, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno, dodá zboží nové nebo pokud nelze opravit a vyrobit nové, tak vrátí částku objednateli na bankovní účet.

Svoje dotazy a připomínky prosím pište stručně e-mailem na vyroba@losfotos.cz a naši pracovníci Vám odpoví v nejkratší možné době. Pro komunikaci s námi prosím používejte jednu e-mailovou adresu, pod kterou máte evidovaný zákaznický účet. Za celý tým pracovníků LosFotos děkuji za pochopení.

NAPIŠTE NÁM

Chcete se s námi o něco podělit? Rádi si to přečteme!

NAHORU
Používáme cookies, které nám umožňují poskytovat pro Vás lepší služby. Na kontrolu cookies ve Vašem počítači můžete použít tento online nástroj. ROZUMÍM