Jak objednat nový kalendář nebo fotoknihu?

Nepřihlašujte se na růžovém odkazu vpravo nahoře. Ten slouží k přihlášení a práci na uložených (rozpracovaných) nebo už objednaných projektech. Jak tedy postupovat při nové objednávce?

1 Vyberte si v nabídce www.LosFotos.cz kalendář nebo fotoknihu, která vás zajímá.
2 Projděte si jednolivé varianty.
3 Zvolte vámi vybranou variantu tlačítkem "vytvořit".
4 Otevře se stránka se 3 panely (Přihlásit jako HOST, Přihlásit do účtu a Vytvořit účet / Registrovat).

Nepřihlašujte se jako HOST, neukládaly by se Vám fotky a úpravy k vašemu účtu pro další úpravy rozpracovaného projektu. Host je určen jen k náhledu těm, kteří se chtějí jen podívat bez vážně míněné objednávky.

Pokud jste už objednávali a máte u LosFotos účet - přihlaste ke svému existujícímu účtu nebo se nově Registrujte a tím se Vám projekt uloží. Až se k němu budete chtít později vrátit, přihlásíte se vpravo nahoře na úvodní straně LosFotos (růžové "Přihlášení k uloženým projektům na mém účtu”)

Vytvořte svůj kalendář nebo fotoknihu, zkontrolujte jednotlivé strany v náhledech a vpravo nahoře použijte zelené tlačítko "Objednat”. Pokud nemáte čas na finalizaci projektu zakončeného objednáním hned na poprvé, tak se vám projekt uloží online, ale musíte být přihlášení ke svému účtu. K takovému online uloženému a rozpracovanému projektu se můžete vrátit později doma nebo v práci po přihlášení vpravo nahoře na úvodní straně (růžové "Přihlášení k uloženým projektům na mém účtu". Pokud budete přihlášen(a) jako anonymní HOST, nic se vám neuloží. Proto doporučujeme nepoužívejte přihlášení HOST. Při výpadku energie, vypnutí počítače, chybě počítače a při změně počítače (práce /doma) byste se už ke své práci nedostali. Když pracujete jako HOST, je možné se přihlásit kliknutím na tlačítko Objednat. Tím Vás systém nasměruje k Přihlášení k existujícímu účtu nebo k Registraci nového účtu. Mezi prací jako anonymní HOST a přihlášením ke svému účtu však můžete z různých již zmíněných technických příčin přijít o svou pracně připravenou práci.

Při objednání je potřeba vyplnit vyplnit adresu pro dodání poštou (u pošty bude stejná doručovací i fakturační adresa) nebo si zvolit pobočku Zásilkovny ("vybrat obchod”) a pak vám zůstane původní adresa jako fakturační a doručovací se řídí adresou vámi zvolené Zásilkovny. Pokud si při objednání chcete zvolit Zásilkovnu, tak tuto adresu pobočky Zásilkovny vyberete právě až ve chvíli finálního objednání produktu.

Jak objednat více druhů kalendářů? Aplikace nemá typický košík pro více produktů najednou. Objednáte vždy jeden druh v požadovaném počtu kusů. A pokud si postupně objednáte více druhů kalendářů na stejnou adresu ze stejného uživatelského účtu na stejnou doručovací adresu v průběhu 24 hodin, tak Vám automaticky spojíme objednávky a cenu přepravy budete platit jen 1x společně. V mailu se vám bude zobrazovat pokaždé doprava zvlášť, ale systém po spojení objednávek dopravu upraví a započte pro dobírku pouze 1x. Nejdříve po 48 hod. od objednání už můžete můžete sledovat stav objednávky na tomto odkazu: https://www.losfotos.cz/stav-objednavky/ Stačí vložit váš email použitý v registraci LosFotos.cz. U expedovaných objednávek uvidíte cenu dobírky a u odeslaných poštou uvidíte odkaz na tracking. U zásilkovny bude pouze dobírka a Zásilkovna.

Jak dokončit uložené nebo rozpracované projekty kalendářů a fotoknih?

Pokud jste pracovali na projektu pod svým přihlášením, můžete se k rozpracovanému projektu vrátit. K tomu je potřeba se znova přihlásit nahoře vpravo na růžovém odkazu "Přihlášení k uloženým projektům na mém účtu".

V sekci “Archiv" po přihlášení jsou objednané projekty, tedy odeslané objednávky kalendářů a fotoknih do výroby LosFotos. Své rozpracované projekty kalendářů nebo fotoknih najdete v části "Online projekty” Zde můžete: Objednat, Upravovat, Duplikovat, Přejmenovat nebo Smazat. Pokud chcete pokračovat (doma, v práci) ve svém rozpracovaném projektu, tak vyberete “Upravovat”. Pokud jste přihlášení, tak se projekt a změny, které děláte průběžně ukládají.

Pokud jste si ale jen anonymně jako HOST zkoušeli, co aplikace umí, tak Vaše zkouška nemohla být bez přihlášení k vašemu účtu uložena. Dejte na to pozor, ať nemarníte svůj čas úpravami na projektu bez přihlášení k vašemu účtu. Po přihlášení můžete taky měnit heslo ke svému účtu. Pokud jste zapomněli svoje jméno a heslo pro přihlášení, buď si vygenerujte nové heslo na odkazu https://vstup.losfotos.cz "Zapomenuté heslo". A když se Vám stane, že jste zapomněli uživatelské jméno nebo e-mail, napište nám (info@losfotos.cz), my vám jedno nebo druhé e-mailem připomeneme.

Jak znovu objednat kalendář - opakovaná objednávka stejného kalendáře nebo fotoknihy?

Po přihlášení ke svému účtu z úvodní strany LosFotos vpravo nahoře na růžovém odkazu ""Přihlášení k uloženým projektům na mém účtu” se dostanete kliknutím na ARCHIV k odeslaným objednávkám. Upozorňujeme, že archivujeme maximálně 1 rok. Archivovat staré kalendáře po roce už nedává smysl. Podobně i fotoknihy archivujeme 1 rok. Systém Vás před odstraněním archivovaného projektu sám e-mailem upozorní, že v krátké dojde k odstranění (smazání) z archivu nebo z rozpracovaných projektů. Hlavním důvodem je uvolnění místa pro nové objednávky. Nejsme archivační systém, jsme výrobci kalendářů a fotoknih.

V sekci “Archiv" po přihlášení jsou objednané projekty. V části "Online projekty” jsou rozpracované projekty kalendářů nebo fotoknih, které můžete: Objednat, Upravovat, Duplikovat, Přejmenovat nebo Smazat.

Pokud jste si ale jen anonymně jako HOST zkoušeli, co aplikace umí, tak Vaše zkouška nemohla být bez přihlášení k vašemu účtu uložena. Po přihlášení k účtu můžete měnit heslo a kontakty ke svému účtu.

Pokud jste zapomněli heslo pro přihlášení, buď si vygenerujte nové heslo na odkazu https://vstup.losfotos.cz "Zapomenuté heslo". A když se Vám stane, že jste zapomněli uživatelské jméno nebo e-mail, napište nám mailem (info@losfotos.cz), my vám jedno nebo druhé připomeneme.

V ARCHIVu můžete využít volby: Duplikovat, Objednat znovu, Sdílet a Náhled. Duplikovat znamená, že svůj původní projekt zkopírujete (tím se uloží do rozpracovaných projektů (sekce Online projektx) a můžete ho znovu upravovat a následně jako nový (upravený) projekt objednat a nebo smazat. Objednat znovu slouží k objednávce stejného původního projektu bez dalších úprav obsahu. Sdílet můžete v náhledové kvalitě na sociálních sítích. O tom, komu a jak budete sdílet fotky rozhodujete a odpovědnost máte vy. Náhled slouží ke kontrole a prohlížení objednaných projektů po jednotlivých stránkách.

Jak ušetřit na poštovném (zásilkovném), když chci poslat více objednávek najednou?

Objednejte postupně jednotlivé produkty v rozmezí max. do 24 hodin od první objednávky se stejnými doručovacími údaji (stejnou adresou nebo stejnou Zásilkovnou) a my vaše objednávky automaticky spojíme do jednoho balíku za jedno poštovné (zásilkovné), Více informací o spojování zásilek naleznete v častých dotazech, hned jako první odstavec.

Pokud vám není něco jasné, tak nejčastěji opakující se dotazy a jejich odpovědi najdete v sekci častých dotazů. Tak si je prosím přečtěte, ušetříte si čas, děkujeme. Pokud tam Váš důležitý dotaz není, napište nám na info@losfotos.cz.

Časté dotazy

Jak ušetřit a objednat více produktů na jednu adresu za jedno společné poštovné/zásilkovné?

Pokud objednáte několika druhů fotoproduktů v rozmezí max. do 24 hodin od první objednávky ze stejného profilu a stejnou doručovací adresou (buď stejná poštovní adresa nebo stejná pobočka Zásilkovny pro všechny spojované objednávky), tak Vám je systém automaticky spojí a pošle na tuto jednu stejnou adresu za jedno poštovné (zásilkovné) a vy ušetříte. Pozdější objednávky učiněné déle než 24 hodin od první objednávky po sobě už systém nespojuje. Pokud chcete objednávky poslat na různé fyzické adresy (například jednu sobě českou poštou a druhou babičce na Zásilkovnu) a objednávky učiníte za sebou v krátkém čase, pak je objednejte pod novou registrací s jinou adresou. Fakturační adresa a dodací adresa pro českou poštu na LosFotos musí být stejná. V případě české pošty nelze zárověň používat 2 různé adresy. Jinou doručovací adresu (pobočku Zásilkovny) je možné zvolit pouze v případě volby doručení Zásilkovnou. Zásilkovnou zasíláme v rámci LosFotos pouze na české pobočky Zásilkovny.

Jak stornovat objednávku?

Pokud zjistíte, že je potřeba z nějakého důvodu zrušit objednávku, je potřeba zrušit IHNED, maximálně do 30 minut od jejího vytvoření. Objednávky zpracovává automatický systém a pozdější zrušení objednávky není technicky možné. Objednávku do 30 minut od vytvoření zrušíte tak, že odpovíte na potvrzovací e-mail, který Vám k objednávce dorazil a do předmětu emailu na začátek vložíte slovo STORNO. Je nutné zachovat v předmětu zprávy číslo objednávky. Ukázka předmětu zprávy k objednávce, kterou chcete zrušit: "STORNO LosFotos - Objednávka '1234567' Potvrzení o přijetí LosFotos" (bez těch uvozovek).

Zvládnu tvorbu fotokalendáře a fotoknihy sám?

Výroba fotoproduktů je automatizovaná a nastavena tak, aby byla snadná a cenově dostupná všem zákazníkům, kteří uživatelsky ovládají počítač, práci s fotografiemi a e-mailem. Program na vytváření fotoproduktů online je v češtině a je vytvořen tak, aby byl snadno pochopitelný. Věnujte prosím přípravě fotoproduktů svůj čas. Kromě základního nastavení si můžete zejména u fotoknih v horní části zapnout i rozšířené nastavení, které umožňuje větší volnost tvorby.

Ve výrobní špičce před koncem roku Vám nemůžeme telefonicky radit se všemi detaily, jak připravit fotokalendář nebo fotoknihu, není to v našich silách a není to ani v ceně výroby fotoproduktů. Maximální délka podpory po telefonu při tvorbě je 2-3 minuty na jeden telefonický hovor pro jednoho zákazníka.

Jaká je maximální velikost fotografie, kterou online aplikace zpracuje?

Program na vytváření fotoproduktů online pracuje s obrázky, které mají velikost maximálně 48 Mpx. Pokud Vás aplikace naopak upozorní, že je obrázek v nízkém rozlišení, nahraďte ho jiným s lepším rozlišení - ve vyšší kvalitě. Nekvalitní obrázky mohou být pak přes varování vytištěny jako rozmazané nebo s viditelnými hrubými pixely (kostičky tiskových bodů) a to pak nelze reklamovat.

Upravujete červené oči, tmavost či světlost fotografií?

Neupravujeme fotografie (červené oči, světlost, tmavost, barevné podání apod.) a nespojujeme zakázky s větší prodlevou než 24 hodin. Není to technicky možné. Výroba je automatizovaná a jednotlivé fotografie neprohlížíme. Pokud máte takové fotografie, které vyžadují nějaké další individuální úpravy, nepoužívejte je při tvorbě kalendářů nebo fotoknih.

Mohu změnit místo dodání, které jsem uvedl v objednávce?

Změna místa doručení až po objednání není technicky možná. Vaše data fotoknihy nebo kalendáře jdou ve velmi krátké době po odeslání objednávky do tisku a s nimi už je i adresa pro odeslání. Následně jsou v hromadné frontě na knihařské zpracování a dokončení, ale tam už nelze adresu upravit. Hotová zakázka je podle vašeho výběru doručována buď Zásilkovnou na vybranou pobočku nebo pokud si vyberete poštu, tak na poštovní adresu jako zásilka “DR" (balík do ruky). Pokud vás pošta nezastihne na místě doručení, zanechá zásilku k vyzvednutí na poště. Pokud není v daný moment technicky možné Vašemu požadavku na změnu dodání vyhovět, není to důvod ke zrušení již rozpracované objednávky.

Mohu objednat osobně u vás v kanceláři?

Objednávky kusových fotoproduktů (kalendářů a fotoknih) je možné učinit pouze přes webovou adresu: www.LosFotos.cz Osobní objednávky kusových kalendářů přímo na provozovně nepřijímáme. Nenoste nám prosím fotografie na USB flash disku, neposílejte je mailem. Všechno si vytvoříte sami na webu. To platí i pro naši druhou aplikaci pro hromadné kalendáře s množstevní slevou, které si vytvoříte na druhé samostatné adrese: Barevnyrok.cz.

Chci objednat větší počet firemních kalendářů - jak mám postupovat?

Pokud chcete s množstevní slevou, použijte rovnou aplikaci pro firemní a hromadné objednávky kalendářů na adrese Barevnyrok.cz Na zakázky nad 100 ks stejného kalendáře kalkulujeme cenu s množstevní slevou podle počtu ks a velikosti (typu) kalendáře. Kalendáře nástěnné a stolní vyrábíme v nákladech od 1 ks do 2000 ks. Máte další dotazy k objednávce firemních kalendářů (logo, laše, balení apod), napište dotaz mailem: tiskarna@DIGI.cz

Jak mohu sledovat online stav objednávky?

Vaši objednávku na LosFotos můžete sledovat na stránce “Online ověření objednávky” Zadáte váš e-mail z registrace. Objednávka bude v tomto systému do 24-48 hodin po jejím odeslání.

Jaký je možný způsob a termín dodání fotokalendáře nebo fotoknihy?

Termíny výroby se pohybují 7-9 pracovních dnů, expedice trvá běžně 2 pracovní dny. Při objednání fotoproduktu přes LosFotos si můžete vybrat ze dvou základních druhů zásilkové dopravy. Osobně kusové fotoprodukty nepředáváme. Na výběr máte tyto vyzkoušené služby:

Česká pošta - balík do ruky na dobírku 124 Kč (při 4 a více kusech 149 Kč) nebo na Slovensko - doprava poštou s dobírkou v EUR (aktuální cenu najdete při objednání)

Zásilkovna - doručení na vybranou českou pobočku Zásilkovny (zásilku do 5 kg) od 99 Kč, ale maximálně do 10 kg za cenu 129 Kč.

Jakým způsobem se fotoprodukty vyrábí?

Fotoknihy a fotokalendáře se tisknou na strojích strojích Xerox Color 1000 Digital Press. Fotoknihy a kalednáře se zpracovávají na automické a poloautomatické lince. Po obdržení Vašich dat v objednávce jsou data automatizovaně převedena do tiskového PDF. Po kontrole základních náležitosí objednávky je objednávka poslána do výroby. Před samotným tiskem se data nekontrolují. Fotoprodukty se tisknou tak, jak si je zákazníci zasílají, a žádným způsobem data neupravujeme a nekontrolujeme. Neručíme za chyby, které si sami zákazníci způsobí svou nepozorností nebo nepochopením. Fotoprodukt si před objednáním zkontrolujte v náhledu aplikace, věnujte tomu prosím svůj čas. Přijaté objednávky se zpracovávají strojně bez zásahu lidské kontroly. Proto je nutné, aby si zákazníci vše zkontrolovali v náhledu před odesláním objednávky.

Jak objednat nový kalendář nebo fotoknihu?

Nepřihlašujte se na růžovém odkazu vpravo nahoře. Ten slouží k přihlášení a práci na uložených (rozpracovaných) nebo už objednaných projektech. Jak tedy postupovat při nové objednávce?

1 Vyberte si v nabídce www.LosFotos.cz kalendář nebo fotoknihu, která vás zajímá.
2 Projděte si jednolivé varianty.
3 Zvolte vámi vybranou variantu tlačítkem "vytvořit".
4 Otevře se stránka se 3 panely (Přihlásit jako HOST, Přihlásit do účtu a Vytvořit účet / Registrovat)

Nepřihlašujte se jako HOST, neukládaly by se Vám fotky a úpravy k vašemu účtu pro další úpravy rozpracovaného projektu. Host je určen jen k náhledu těm, kteří se chtějí jen podívat bez vážně míněné objednávky.

Pokud jste už objednávali a máte u LosFotos účet - přihlaste ke svému existujícímu účtu nebo se nově Registrujte a tím se Vám projekt uloží. Až se k němu budete chtít později vrátit, přihlásíte se vpravo nahoře na úvodní straně LosFotos (růžové "Přihlášení k uloženým projektům na mém účtu”)

Vytvořte svůj kalendář nebo fotoknihu, zkontrolujte jednotlivé strany v náhledech a vpravo nahoře použijte zelené tlačítko "Objednat”. Pokud nemáte čas na finalizaci projektu zakončeného objednáním hned na poprvé, tak se vám projekt uloží online, ale musíte být přihlášení ke svému účtu. K takovému online uloženému a rozpracovanému projektu se můžete vrátit později doma nebo v práci po přihlášení vpravo nahoře na úvodní straně (růžové "Přihlášení k uloženým projektům na mém účtu”. Pokud budete přihlášen(a) jako anonymní HOST, nic se vám neuloží. Proto doporučujeme nepoužívejte přihlášení HOST. Při výpadku energie, vypnutí počítače, chybě počítače a při změně počítače (práce /doma) byste se už ke své práci nedostali. Když pracujete jako HOST, je možné se přihlásit kliknutím na tlačítko Objednat. Tím Vás systém nasměruje k Přihlášení k existujícímu účtu nebo k Registraci nového účtu. Mezi prací jako anonymní HOST a přihlášením ke svému účtu však můžete z různých již zmíněných technických příčin přijít o svou pracně připravenou práci.

Při objednání je potřeba vyplnit vyplnit adresu pro dodání poštou (u pošty bude stejná doručovací i fakturační adresa) nebo si zvolit českou pobočku Zásilkovny ("vybrat obchod”) a pak vám zůstane původní adresa jako fakturační a doručovací se řídí adresou vámi zvolené Zásilkovny. Pokud si při objednání chcete zvolit Zásilkovnu, tak tuto adresu pobočky Zásilkovny vyberete právě až ve chvíli finálního objednání produktu.

Jak objednat více druhů kalendářů? Aplikace nemá typický košík pro více produktů najednou. Objednáte vždy jeden druh v požadovaném počtu kusů. A pokud si postupně objednáte více druhů kalendářů na stejnou adresu ze stejného uživatelského účtu na stejnou doručovací adresu v průběhu 24 hodin, tak Vám automaticky spojíme objednávky a cenu přepravy budete platit jen 1x společně. V mailu se vám bude zobrazovat pokaždé doprava zvlášť, ale systém po spojení objednávek dopravu upraví a započte pro dobírku pouze 1x. Nejdříve po 48 hod. od objednání už můžete můžete sledovat stav objednávky na tomto odkazu: https://www.losfotos.cz/stav-objednavky/ Stačí vložit váš email použitý v registraci LosFotos.cz. U expedovaných objednávek uvidíte cenu dobírky a u odeslaných poštou uvidíte odkaz na tracking. U zásilkovny bude pouze dobírka a Zásilkovna.

Jak se dokončit (a objednat) uložené nebo rozpracované projekty kalendářů a fotoknih?

Pokud jste pracovali na projektu pod svým přihlášením, můžete se k rozpracovanému projektu vrátit. K tomu je potřeba se znova přihlásit nahoře vpravo na růžovém odkazu ""Přihlášení k uloženým projektům na mém účtu”.

V sekci “Archiv" po přihlášení jsou objednané projekty, tedy odeslané objednávky kalendářů a fotoknih do výroby LosFotos. Své rozpracované projekty kalendářů nebo fotoknih najdete v části "Online projekty” Zde můžete: Objednat, Upravovat, Duplikovat, Přejmenovat nebo Smazat. Pokud chcete pokračovat (doma, v práci) ve svém rozpracovaném projektu, tak vyberete “Upravovat”. Pokud jste přihlášení, tak se projekt a změny, které děláte průběžně ukládají.

Pokud jste si ale jen anonymně jako HOST zkoušeli, co aplikace umí, tak Vaše zkouška nemohla být bez přihlášení k vašemu účtu uložena. Dejte na to pozor, ať nemarníte svůj čas úpravami na projektu bez přihlášení k vašemu účtu. Po přihlášení můžete taky měnit heslo ke svému účtu. Pokud jste zapomněli svoje jméno a heslo pro přihlášení, buď si vygenerujte nové heslo na odkazu https://vstup.losfotos.cz "Zapomenuté heslo". A když se Vám stane, že jste zapomněli uživatelské jméno nebo e-mail, napište nám (info@losfotos.cz), my vám jedno nebo druhé e-mailem připomeneme.

Jak znovu objednat kalendář - opakovaná objednávka stejného kalendáře nebo fotoknihy?

Po přihlášení ke svému účtu z úvodní strany LosFotos vpravo nahoře na růžovém odkazu ""Přihlášení k uloženým projektům na mém účtu” se dostanete kliknutím na ARCHIV k odeslaným objednávkám. Upozorňujeme, že archivujeme maximálně 1 rok. Archivovat staré kalendáře po roce už nedává smysl. Podobně i fotoknihy archivujeme 1 rok. Systém Vás před odstraněním archivovaného projektu sám e-mailem upozorní, že v krátké dojde k odstranění (smazání) z archivu nebo z rozpracovaných projektů. Hlavním důvodem je uvolnění místa pro nové objednávky. Nejsme archivační systém, jsme výrobci kalendářů a fotoknih.

V sekci “Archiv" po přihlášení jsou objednané projekty. V části "Online projekty” jsou rozpracované projekty kalendářů nebo fotoknih, které můžete: Objednat, Upravovat, Duplikovat, Přejmenovat nebo Smazat.

Pokud jste si ale jen anonymně jako HOST zkoušeli, co aplikace umí, tak Vaše zkouška nemohla být bez přihlášení k vašemu účtu uložena. Po přihlášení k účtu můžete měnit heslo a kontakty ke svému účtu.

Pokud jste zapomněli heslo pro přihlášení, buď si vygenerujte nové heslo na odkazu https://vstup.losfotos.cz "Zapomenuté heslo". A když se Vám stane, že jste zapomněli uživatelské jméno nebo e-mail, napište nám mailem (info@losfotos.cz), my vám jedno nebo druhé připomeneme.

V ARCHIVu můžete využít volby:
Duplikovat, Objednat znovu, Sdílet a Náhled. Duplikovat znamená, že svůj původní projekt zkopírujete (tím se uloží do rozpracovaných projektů (sekce Online projektx) a můžete ho znovu upravovat a následně jako nový (upravený) projekt objednat a nebo smazat. Objednat znovu slouží k objednávce stejného původního projektu bez dalších úprav obsahu. Sdílet můžete v náhledové kvalitě na sociálních sítích. O tom, komu a jak budete sdílet fotky rozhodujete a odpovědnost máte vy. Náhled slouží ke kontrole a prohlížení objednaných projektů po jednotlivých stránkách.

K čemu je v aplikaci přihlášení HOST a někdy odpověď na otázku Proč jsem přišel o svou práci?

Přihlášení typu HOST je anonymní přihlášení k systému LosFotos. Nemusíte sice ukládat svoje údaje, ale taky neukládáte svou kreativní práci pod svůj účet. HOST je určeno hlavně k prvotnímu náhledu jak vypadá konkrétní tvorba kalendáře, když ještě nejste rozhodnutí pro vytváření projektu končícího objednávkou. Ctíme ochranu osobních údajů, ale ta je bohužel vyvážena rizikem, že svou práci budete opakovat znova.

Výrazně doporučujeme, abyste nepoužívali způsob HOST, pokud chcete kalendář nebo fotoknihu dokončit, protože se Vám fotky a úpravy na projektu neuloží k vašemu účtu pro další úpravy rozpracovaného projektu. Při výpadku energie, vypnutí počítače, chybě počítače a při změně počítače (práce /doma) byste se už ke své práci nedostali. Když začnete práci jako HOST a víte, že chcete svůj projekt online ukládat, abyste o něho nepřišli, je možné se přihlásit kliknutím na tlačítko Objednat. Tím Vás systém nasměruje k Přihlášení k existujícímu účtu nebo k Registraci nového účtu. Pak už Vám nic neunikne. Mezi prací jako anonymní HOST a přihlášením ke svému účtu však můžete z různých již zmíněných technických příčin přijít o svou pracně připravenou práci.

Dotazy k reklamacím:

Tisk se Vám zdá být moc tmavý, světlý nebo ve špatné barevnosti?

Záruka na fotoprodukty se vztahuje na vady materiálu, funkční vady nebo na vady vzniklé při výrobě tisku a knihařském zpracování.

Bohužel papír se nedá korigovat jako jas a barevnost na monitoru. Každý má doma monitor kalibrovaný jinak, a tak se mohou barvy a kontrast na Vašem monitoru a na naší tiskárně lišit. Spoléháme na profesionální nastavení techniků přímo od firmy Xerox, jedné z nejlepších tiskařských společností na trhu.

Doporučujeme věnovat pozornost úpravě fotografií před tím, než je do fotoknihy vkládáte.

Odchýlení barevnosti fotoproduktu od očekávaného výsledku nelze pokládat za vadu a tudíž není možné, aby odchylka barevnosti od očekávané byla předmětem reklamace. Záruka se nevztahuje na vady, které jsou způsobené vadou dodaných podkladů (textů a fotografií).

Ve fotoproduktu jsou špatně ořezané fotografie nebo přeházené stránky v kalendářích.

Omlouváme se, pokud se něco takového stane, nicméně naše firma Vámi nahrané fotoknihy needituje. Prosím zkontrolujte si všechny strany v náhledu před podáním objednávky kalendáře nebo fotoknihy, jestli máte stránky skutečně ve správném pořadí a zdali máte správně navolená kalendária. Případné chyby zákazníků totiž NEJSOU DŮVODEM PRO UZNÁNÍ OPRÁVNĚNÉ REKLAMACE.

Záruka se nevztahuje na vady, které jsou způsobené vadou dodaných podkladů v případě ořezů objektů (textů, log, hlav) umístěných příliš blízko u okrajů kalendáře nebo fotoknihy.

Jak reklamovat fotoknihu nebo fotokalendář?

Pokud objevíte na produktu závadu, kontaktujte nás na vyroba@losfotos.cz. Do e-mailu prosím popište reklamovanou vadu spolu s fotografiemi dané vady.

Záruka na fotoprodukty se vztahuje na vady materiálu, funkční vady nebo na vady vzniklé při výrobě. Více najdete na https://www.losfotos.cz/reklamacni-rad/. Zhotovitel vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od okamžiku, kdy obdrží od zákazníka všechny potřebné dokumenty a zboží, které jsou nutné pro posouzení reklamace.

Pokud v případě reklamace půjde o výrobní vadu nebo vadu materiálu, která lze odstranit, je prodávající oprávněn zboží opravit. V opačném případě, kdy se jedná o vadu způsobenou zhotovitelem, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno, dodá zboží nové nebo pokud nelze opravit a vyrobit nové, tak vrátí částku objednateli na bankovní účet.

Svoje dotazy a připomínky prosím pište stručně e-mailem na vyroba@losfotos.cz a naši pracovníci Vám odpoví v nejkratší možné době. Pro komunikaci s námi prosím používejte jednu a tu stejnou e-mailovou adresu, pod kterou máte evidovaný zákaznický účet. Za celý tým pracovníků LosFotos děkuji za pochopení.

NAPIŠTE NÁM

Jak ušetřit a objednat více produktů na jednu adresu za jedno společné poštovné/zásilkovné? Odpověď na tuto a další otázky naleznete v sekci Časté dotazy

Chcete se s námi o něco podělit? Rádi si to přečteme!

NAHORU
Používáme cookies, které nám umožňují poskytovat pro Vás lepší služby. Na kontrolu cookies ve Vašem počítači můžete použít tento online nástroj. ROZUMÍM